Трудове навчання 6 клас

               

25-27.05. 2022 (урок 69-70)

 Тема: Види зачісок..

 

 

 

 




 

18-20.05. 2022 (урок 68-69)

 Тема: Догляд за волоссям .

 



   


 

 



 


 




 


 


 



 


 


 



 


 


 

 

 

 

 

 

11-13.05. 2022 (урок 66-67)

 Тема: Прикраси із стрічок .

 



 04-06.05. 2022 (урок 64-65)

 Тема: Технологія макраме.

 

 


 

 


 




 27-29.04. 2022 (урок 62-63)

 Тема: Виготовлдення декоративних квітів.

 





20-22.04. 2022 (урок 60-61)

 Тема: Писанка. 

 

 


 




   13-15.04. 2022 (урок 58-59)    

 

 

 Тема: Охайне житло.

 


06.- 08.04. 2022 (урок 56-57) 

 Тема: Виготовлення виробу.

 


30.03-01.04. 2022 (урок 54-55)   

 Тема: Виготовлення виробу.

 



 

                          23-25. 03.2022 (урок 52-53)

 

 Тема: Вибір та обгрунтування теми проєкту. 

 

 Сьогодні хто робить це вперше, але має велике бажання! Робіть це з щирим серцем, любов'ю та найкращими побажаннями, і цей маленький янголик буде справжнім оберегом! Я вірю, вірте й ви. І все буде Україна!

 










 
 













Чекаю на ваші фото робіт.




 16 - 18. 03.2022 (урок 50-51)

                        

 Тема: Вибір та обгрунтування теми проєкту. 
 



 



 


  

                                     *********
















23.04.2021 (урок 30)

Тема: Виготовлення виробу: творення квіток та литків 



Батьківщина жоржини –гірські райони Мексики, Перу та Чилі. Це здавна індіанці – ацтеки, кечуа та представники інших племен – вирощували дикі жоржини, але зовсім не для прикрашання своїх селищ, а для споживання бульбо - коренів. Називали вони цю рослину «акокотлі» - водяна труба( можливо, через порожнисті стебла).

  Понад два сторіччя тому двоє іспанських мандрівників привезли її до Мадрида з далекої Америки. Вони подарували її королю, будучи впевненими, що привезли цінні їстівні рослини  і прагнучи прославитися. Але ця рослина була не до смаку європейцям,  і тому нею ніхто не зацікавився. І,можливо, квітки загинули  б, якби їх не придбав Мадридський ботанічний сад. Їй дали назву «далія» на честь шведського ботаніка Даля. Згодом квітку було перейменовано на «георгіну»(так її називають росіяни) на честь професора Петербурзької академії Георга Готліба. З того часу красуня з кінця літа й  до перших заморозків  милує людське око.

  На сьогоднішній день налічується понад 30 тисяч сортів.

Жоржина – багаторічна трав’яниста рослина. Стебло  прямостояче, гладеньке всередині пусте. Листки складні(складаються з п’яти листкових пластинок), на стеблі розміщуються супротивно. Суцвіття – кошик.

Демонстрація готового виробу. Аналіз конструкційних матеріалів

Ознайомлення з технологічною картою виготовлення виробу.   

     Інструктаж щодо виконання роботи

 Інструктаж з БЖД  ( Вимоги до безпечної роботи з папером, ножицями, клеєм, дротом та пластиліном )

 







16.04.2021 (урок 29)                 

Тема: Штучні квіти. Вибір та обгрунтування теми проекту. Планування роботи з виконання проекту. Моделі-аналоги. Графічне зображення.

Звiдки з'явився бicер? ( Учні самостійно готують це повідомлення.)

«Фронтальне опитування»

- Що таке проект?  З яких етапiв вiн cкладаєтьcя?

- Що люди проектують ?

- Чи  потрібно проектувати вироби?

На цьому уроці ми розробимо завдання проекту, спробуємо спроектувати, проаналізувати майбутній виріб.

Мета проекту:

·        Закріпити вміння по проведенню дослідницької   роботи.

·        Сприяти підвищенню рівня зацікавленості,  активізації  творчої діяльності учнів, а також  розвиткові важливих особистісних  рис: комунікабельності, взаємодопомоги, здорового духу суперництва.

·        Удосконалити знання та вміння з виконання практичної роботи, додержання правил безпечної праці, санітарно – гігієнічних норм.

·        Виготовити  виріб,   використовуючи необхідні матеріали, обладняння та інструменти.

Завдання до проекту.      

-         Зробити загальний огляд видів бісероплетіння.

-         Історичний огляд технології бісероплетіння.

-         Зробити порівняльний аналіз моделей – аналогів: знайти спільні риси та відмінності.

-         Зробити ескіз виробу

Проектування -        процес, який починається з моменту отримання завдання; розробка концепції, аналіз об’єкта, конструювання, макетування, проектна документація:

- назва об’єкта;

- функція, призначення;

- габаритні розміри;

- аналіз існуючих аналогів;

- вимоги до дизайну об’єкта;

- норми витрати матеріалу;

- ескізи креслення виробу;

Базова модель –         форма виробу, яку використовують для розробки цілого ряду подібних виробів.

Модель – аналог  –       це модель, що створена на основі базової моделі, але відрізняється формою деталей чи оздобленням.

Біоформа – це форма тіл живої природи, що застосовується при конструюванні виробів у техніці, архітектурі й дизайні.

Графічне  зображення – виконується для наочного зображення більш детально всіх складових виробу. Ескіз виконується від руки. Креслення за допомогою креслярських інструментів.

І. Організаційно – підготовчий етап.

-         Обґрунтування проблеми, що виникла, і необхідність її розв’язання.

-         Призначення проектованого виробу.

-         Вимоги до виробів даного призначення.

-         Вимоги до матеріалів.

-         Вибір об’єкту проектування.

-         Аналіз  моделей - аналогів.


·        План роботи з виконання проекту

1.     Визначити мету творчого проекту.

2.     Обговорити з батьками про необхідность такого виробу, його практичного застосування, виділення коштів на придбання матеріалів.

3.     Дібрати інформацію з інформаційних джерел.

4.     Проаналізувати моделі-аналоги  виробів.

5.     Виконати ескізний малюнок свого виробу.

6.     Підготовити матеріали,  дібрати  обладнання та  інструменти.

7.      Розробити технологічні картки  послідовності виготовлення виробу, підібрати технологію його виготовлення.

8.     Виготовити виріб.

9.     Розрахувати собівартість виробу.

10.                        Виконати міні-маркетингові  дослідження.

11.                       Захистити проект.








                              09.04.2021 (  урок 28)            
                        Тема:  Остаточна обробка виробу. Захист проекту 

Я впевнена в тому, що всі ви здібні, багато чого вмієте і це треба оцінювати. Сьогодні ви закінчите обробку виробу. Вони можуть бути гарним подарунком вашим рідним. Адже найкращій подарунок той, що виготовлений власноруч і має практичну цінність. В майбутньому, коли ви вже навчитесь робити вироби бездоганно, зможете їх продавати та заробляти гроші

Нагадайте мені, будь ласка, правила техніки безпеки при роботі з необхідними нам інструментами. Кожен повинен назвати по одному правилу, за що отримає додатковий бал, до оцінки за практичну роботу.

Практична робота полягає в наступному:  

Ви закінчуєте обробку виробу та приводите до ладу всю необхідну документацію. Я хочу побачити ескіз,  гарний естетичний виріб. Також давайте уявимо, що вам необхідно продати свій виріб. Підготуйтесь та розкажіть мені яку ціну за фартух ви пропонуєте, чому та чому я повинна купити саме ваш виріб, а не інший. Тобто прорекламуйте його.  По закінченню роботи прибираємо робочі місця.









                                        02.04.2021 (  урок 27)            


                                               Тема:  Оздоблення виробу.








                                                 19.03.2021 (урок 26)

Трудове навчання 

7 клас

Тема: Розкрій виробу. Фартух 

1. Поняття про моделювання викрійки.

Моделювання — творчий процес створення нового за зовнішнім виглядом швейного виробу шляхом зміни форми деталей, а також ху­дожнього оформлення виробу (вишивкою, тканиною іншого кольору, аплікацією, тасьмою, мереживом тощо). Моделюванням займаються художники - модельєри. Вони змінюють викрійки відповідно до фасону виробу.


Додаткова інформація.
Оздоблення фартуха може бути найрізноманітнішим: декоративна строчка, бейка, тасьма, вишивка, аплікація, мереживо та ін.
Декоративна строчка  виконується нитками контрастного кольору по контуру дрібних деталей —-кишень, нагрудника, пояса, бретелей. Цей вид оздоблення підходить для гладкофарбованих тканин.

Бейка — смужка тканини різної ширини, що нашивається зверху і вшивається в зовнішній шов для оздоблення (рис. б).
Бейку виконують з оздоблювальної тканини. Ця тканина може бути гладкофарбованою, контрастного кольору (якщо основна тканина з малюнком) і з малюнком (якщо основна тканина гладкофарбована). Бейку з тканини без малюнка можна використовувати і на гладкофарбованих тканинах. У цьому випадку вона може бути не тільки контрастного кольору, але й у тон основної тканини. Бейку зазвичай розміщують на краях деталей.

Дуже часто для оздоблення фартухів використовують тасьму різної ширини і з різними малюнками
Якщо  тасьма широка, то її використовують одночасно для оздоблення зрізів кишень, нагрудника, низу фартуха. Вузьку тасьму можна настрочувати в будь-якому напрямку й у кілька рядів.

Дуже гарно прикрашає фартух вишивка. Це можуть бути декоративні шви («козлик», «петельковий» тощо), розташовані на краях виробу, або великий узор на кишенях і нагруднику.

Аплікацію (рис. д) виконують зі клаптів тканини одного або декількох кольорів і розміщують у різних місцях - на кишенях, нагруднику, нижній частині фартуха. Вона може бути розташована й асиметрично. Сьогодні часто використовують готову термоаплікацію.

Дуже вишуканою прикрасою для фартуха є мереживо, оборки, волани . Оборки і волани виконують з основної або оздоблювальної тканини, їх настрочують уздовж бретелей, випускають з-під кишень, низу виробу або настрочують в один або кілька рядів у будь-якому місці і напрямку.

Вибираючи оздоблення для виробу, необхідно пам'ятати, що воно має гармонійно поєднуватися з деталями виробу і відповідати його функціональ¬ному призначенню. Не слід перевантажувати виріб великою кількістю оздоб¬люваних елементів


 



Комментариев нет:

Отправить комментарий