26.05.2022 (урок 35)
Тема: Повторення. Кульмінація.
19.05.2022 (урок 34)
Тема: Повторення понять композиція, декор , ритм.
Чекаю на ваші роботи .
12.05.2022 (урок 33)
Тема: Зустрічаємо літо . Опера.
05.05.2022 (урок 32)
Тема: Мюзикл.
28.04.2022 (урок 31)
Тема:Магія театру : Мюзикл.
21.04.2022 (урок 30)
Тема: Фантастичне зображення.
14.04.2022 (урок 30)
Тема: Фантастичні тварини у світі мистецтва.
06.04.2022 (урок 29)
Тема: Тварини у світі мистецтва.
- Хто бере участь у створенні мультфільмів?
- Фрагмент якого мультфільму ми дивилися на попередньому уроці?
- Яка тварина була головним героєм цього мультфільму?
- Хто написав музику?
Ти, напевно, пам’ятаєш оперу «Козадереза», яку написав Микола Лисенко
Це опера-казка, у якій головні герої — тварини. Друга його опера, яка написана для дітей на народний казковий сюжет, — «Пан Коцький». Чи відома тобі ця казка?
М. Лисенко. Опера-казка «Пан Коцький»
- Як музика передає події казки?
- Які герої опери-казки співають сольно, а які хором?
- Що нагадують пісні з опери?
- Розглянь світлини фрагментів опери-казки «Пан Коцький» на сцені театру. Яких персонажів ти впізнаєш?
Опера складається з актів і картин, які містять арії, хори, ансамблі, оркестрові номери. Кожен персонаж опери має свою арію — вокальну музику, в якій він розповідає про себе. Якщо кілька персонажів співають одночасно, вони утворюють ансамбль.
М/ф «Пан Коцький». Музика і слова О. Шевченка
Намалюйте головних героїв.
31.03.2022 (урок 28)
24.03.2022 (урок 27)
На попередньому уроці ми спостерігали за тим, як композитори зображують тварин у своїх музичних творах, зокрема, в симфонії. Сьогодні ви познайомитесь ще з одним видом мистецтва, в якому тварини займають головну роль.
Розгадайте ребус, і ви дізнаєтесь як називається цей вид мистецтва.
Чи можна уявити мультфільм без музики?
Усі діти
та дорослі захоплюються пригодами
мультиплікаційних героїв.
Зазвичай ці герої –
тварини – кумедні, веселі, кмітливі й розумні.
Такими їх створює – мультиплікатор – художник, який “оживляє” героїв мультфільму. У створенні мультфільмів беруть участь багато людей.
Розгадайте ребус, і ви дізнаєтесь як називається цей вид мистецтва
- Якими музичними засобами композитори створили характери героїв?
- Які почуття відображає музика?
- Як вона передає події мультфільму?
- Вибери слова, які відтворюють настрій музики
17.03.2022 (урок 26)
Тема: Тварини у світі мистецтва. Симфонія.
Ви пам’ятаєте, що музика може розповідати цікаві історії, створювати портрети та пейзажі, передавати настрої? А ще музика може зображувати тварин.
Пригадаємо російсько-українського композитора Петра Ілліча Чайковського (1840-1893 рр.), музичні твори якого ми слухали на уроках Музичного мистецтва. Композитор часто приїжджав в Україну. Йому подобались українські пісні, що лунали звідусіль. Одну з таких пісень він використав у своїй симфонічній творчості.
– Пригадайте, що означає термін «симфонія»?
Симфо́нія (від грец. συμφονία — «співзвуччя») — жанр оркестрової музики, великий твір для оркестру.
– З яких частин складається симфонія?
Симфонія №2 до-мінор Петра Чайковського була створена у 1872 році в українському селі Кам’янка. Пізніше симфонію назвали «Симфонія з журавлем». Вона складається з таких частин:
- І частина дуже повільна та мрійлива.
- ІІ частина являє собою марш.
- ІІІ частина це неймовірні веселощі, свято.
- ІV частина фінал, де господарює тема народної пісні «Журавель».
-Прислухайтесь, можливо Ви упізнаєте цю відому мелодію?
Сприймання мистецтва.
Петро Чайковський симфонія №2 до-мінор, 4 части
Петро Чайковський симфонія №2 до-мінор, 4 частина, фрагмент
– Як змінилась народна пісня у симфонії?
– В якому темпі рухається мелодія?
У ІV частині виникають сцени ярмарки, мелодія рухається дуже швидко.
Сприймання мистецтва.
Репродукція картини Марії Приймаченко «Танцюристи»
– Чому вона називається саме так?
– Чи співзвучна вона музиці?
Вигадайте рухи для танцю Журавля.
Руханка «Журавель»
Давайте разом виконаємо руханку «Журавель».
Анато́ль Климович Вахня́нин (1841-1908 рр., м. Львів) — український композитор, педагог. Тісно співпрацював з комісією з написання українських підручників для шкіл. 1903 року заснував Вищий музичний інститут ім. М.Лисенка у Львові (пізніше — Львівська консерваторія) та став його першим директором.
Сприймання мистецтва.
Знайомство з піснею Анатоля Вахнянина «Веснянка», мелодія
– Про який обряд розповідається в пісні?
– Які пташки сповіщають про прихід Весни?
Світ тварин надзвичайно різноманітний. Люди здавна придумують про них казки, пісні, пишуть картини.
– Чи сподобався Вам урок?
– Чого навчились на уроці мандруючи стежками мистецтва?
Комментариев нет:
Отправить комментарий