Мистецтво 3 клас

          26.05.2022 (урок 35)
 Тема: Повторення. Кульмінація.

 


 



 

 19.05.2022 (урок 34)
 Тема: Повторення понять композиція, декор , ритм.


Чекаю на ваші роботи .



 12.05.2022 (урок 33)
 Тема: Зустрічаємо літо . Опера.

 



  05.05.2022 (урок 32)
 Тема: Мюзикл.

 


 


  28.04.2022 (урок 31)

 Тема:Магія театру : Мюзикл.




   


 


21.04.2022 (урок 30)

 Тема: Фантастичне зображення.


 

 


 




 14.04.2022 (урок 30)

 Тема: Фантастичні тварини у світі мистецтва.

 

 









 06.04.2022 (урок 29)

 Тема: Тварини у світі мистецтва.

 

  • Хто бере участь у створенні мультфільмів?
  • Фрагмент якого мультфільму ми дивилися на попередньому уроці?
  • Яка тварина була головним героєм цього мультфільму?
  • Хто написав музику?
    Ти, напевно, пам’ятаєш оперу «Козадереза», яку написав Микола Лисенко

Микола Лисенко | Знамениті, великі, геніальні люди ...

 

 

 

 Конспект уроку з образотворчого мистецтва. 3 клас

 Просмотреть иллюстрацию Коза-Дереза скетч для пазла из ...

 

 КОЗА ДЕРЕЗА - Веселі Дитячі Пісні й Мультики Українською ...

 

 Це опера-казка, у якій головні герої — тварини. Друга його опера, яка написана для дітей на народний казковий сюжет, — «Пан Коцький». Чи відома тобі ця казка?

 

Вистава Пан Коцький 29-02-2020 - Афіша Хмельницького ...

 

 Кость Лавро. Обсуждение на LiveInternet - Российский ...

 

 Пан Коцький. Українська казка. Ukrainian fairy tale ...

 

Головними героями цієї опери також є звірі — Лисичка, Вовк, Зайчик, Кабан і, звичайно, Кіт, якого всі бояться. Лібрето до опери написала Дніпрова Чайка. Тож пориньмо в музичну казку!

 



 

 М. Лисенко. Опера-казка «Пан Коцький»

 


 

  • Як музика передає події казки?
  • Які герої опери-казки співають сольно, а які хором?
  • Що нагадують пісні з опери?
  • Розглянь світлини фрагментів опери-казки «Пан Коцький» на сцені театру. Яких персонажів ти впізнаєш?

 


Опера складається з актів і картин, які містять арії, хори, ансамблі, оркестрові номери. Кожен персонаж опери має свою арію — вокальну музику, в якій він розповідає про себе. Якщо кілька персонажів співають одночасно, вони утворюють ансамбль.

 


  

 

 

 

 

 

 М/ф «Пан Коцький». Музика і слова О. Шевченка


 Намалюйте головних героїв.

 

 

 

31.03.2022 (урок 28)

 

 

 




 

 

                       24.03.2022 (урок 27)

 Мультфільм, мультиплікатор, режесер,композитор.

На попередньому уроці ми спостерігали за тим, як композитори зображують тварин у своїх музичних творах, зокрема, в симфонії. Сьогодні ви познайомитесь ще з одним видом мистецтва, в якому тварини займають головну роль.
 

 Розгадайте ребус, і ви дізнаєтесь як називається цей вид мистецтва.


Чи можна уявити мультфільм без музики?
Усі діти та дорослі захоплюються пригодами мультиплікаційних героїв.
Зазвичай ці герої – тварини – кумедні, веселі, кмітливі й розумні.

 Такими їх створює – мультиплікатор – художник, який “оживляє” героїв мультфільму. У створенні мультфільмів беруть участь багато людей.

 Розгадайте ребус, і ви дізнаєтесь як називається цей вид мистецтва


 

Мультфільм “Лис Микита” музика М.Скорик
 

Мультфільм “Качині історії” музика М.Мюллера, Р.Джонса
 

  • Якими музичними засобами композитори створили характери героїв?
  • Які почуття відображає музика?
  • Як вона передає події мультфільму?
  • Вибери слова, які відтворюють настрій музики

 
 
 
 
 
 

 
 
 
 


 
 

 

 

 

17.03.2022 (урок 26)

Тема: Тварини у світі мистецтва. Симфонія. 

Ви пам’ятаєте, що музика може розповідати цікаві історії, створювати портрети та пейзажі, передавати настрої? А ще музика може зображувати тварин.

Пригадаємо російсько-українського композитора Петра Ілліча Чайковського (1840-1893 рр.), музичні твори якого ми слухали на уроках Музичного мистецтва. Композитор часто приїжджав в Україну. Йому подобались українські пісні, що лунали звідусіль. Одну з таких пісень він використав у своїй симфонічній творчості.

– Пригадайте, що означає термін «симфонія»?

Симфо́нія (від грец. συμφονία — «співзвуччя») — жанр оркестрової музики, великий твір для оркестру.

– З яких частин складається симфонія?

Симфонія №2 до-мінор Петра Чайковського була створена у 1872 році в українському селі Кам’янка. Пізніше симфонію назвали «Симфонія з журавлем». Вона складається з таких частин:

  • І частина дуже повільна та мрійлива.
  • ІІ частина являє собою марш.
  • ІІІ частина це неймовірні веселощі, свято.
  • ІV частина фінал, де господарює тема народної пісні «Журавель».

-Прислухайтесь, можливо Ви упізнаєте цю відому мелодію?

Сприймання мистецтва.

Петро Чайковський симфонія №2 до-мінор, 4 части

 

 

Петро Чайковський симфонія №2 до-мінор, 4 частина, фрагмент


 

– Як змінилась народна пісня у симфонії?

– В якому темпі рухається мелодія?

У ІV частині виникають сцени ярмарки, мелодія рухається дуже швидко.

Сприймання мистецтва.

Репродукція картини Марії Приймаченко «Танцюристи»

 



– Чому вона називається саме так?

– Чи співзвучна вона музиці?

Вигадайте рухи для танцю Журавля.

Руханка «Журавель»


 

Давайте разом виконаємо руханку «Журавель».

Анато́ль Климович Вахня́нин (1841-1908 рр., м. Львів) — український композитор, педагог. Тісно співпрацював з комісією з написання українських підручників для шкіл. 1903 року заснував Вищий музичний інститут ім. М.Лисенка у Львові (пізніше — Львівська консерваторія) та став його першим директором.

Сприймання мистецтва.

Знайомство з піснею Анатоля Вахнянина «Веснянка», мелодія

 

 

 

– Про який обряд розповідається в пісні?

– Які пташки сповіщають про прихід Весни?

Світ тварин надзвичайно різноманітний. Люди здавна придумують про них казки, пісні, пишуть картини.

– Чи сподобався Вам урок?

– Чого навчились на уроці мандруючи стежками мистецтва?

Комментариев нет:

Отправить комментарий