воскресенье, 26 апреля 2020 г.

Мистецтво 4кл

          10.04 Тема: Музика мандрує світом




17.04 Тема: Мистецтво що єднає душі.



24.04 Тема:Музичні подорожі у часі





01.05 Тема: Музичні подорожі у часі




 
08.05 Тема: Українська музика у світі













15.05. Тема: Повернення додому, в Україну








22.05.Тема: Перевір себе





Мистецтво 8кл

            (10.04)Тема: Стиль романтизму у живопису.
             Завдання: Записати короткий конспект.

                                        https://www.youtube.com/watch?v=LdVphth82Ps






17.04.Тема:Стиль романтизму в музиці і театрі.
Завдання : написати короткий конспект




24.04 Тема:Стиль реалізму
Завдання : Написати короткий конспект



01.05 Тема: Стиль реалізму продовження




08.05 Тема: Українське мистецтво








15.05.Романтизм та реалізм у мистецтві 













22.05. Тема;Зустрілися стилі в мистецтві







Мистецтво 7кл


08.04 Тема: Музика в мультиплікації

Завдання: Записати короткий конспект та прослухати фрагмент

15.04 Тема: Музика в мультиплікації
Завдання: переглянути мультфільми «Про козаків», «Пригоди капітана Врунгеля»,
«Лікар Айболить»,




22.04 Тема: Електронна музика
Завдання :написати короткий конспект на тему «Електронна музика», прослухати уривок,
прослухати пісню






29.04 Тема: Електронна музика
Завдання : Прослухати






МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО В НАШОМУ ЖИТТІ
ЕЛЕКТРОННА МУЗИКА
Сьогодні, поряд із народною і класичною музикою, найчастіше у програмах радіо і телебачення, у кінофільмах і комп’ютерних іграх лунає сучасна музика у виконанні на електронних інструментах — електрогітарах, синтезаторах тощо. І це не дивно, адже в епоху розвитку електротехнологій змінюється палітра музичного мистецтва. З появою електронноакустичної апаратури виникають нові можливості для композиторів і виконавців. Зароджується новин напрям мистецтва — електронна музика.
Електронна музика — музика, створена з використанням електронних музичних Інструментів і технологій (часто за допомогою спеціальних комп’ютерних програм)
У 1948 р. французький інженер-акустик П’єр Шеффер створював чимало шумових дослідів. Саме вони згодом стали основою конкретної музики, яка в подальшому вплинула па розвиток електронної музики. Конкретна музика — це сукупність викривлених (перекручених) природних шумів, для якої характерна відсутність мелодії. Ідеться про такі шуми як плескіт морських хвиль, шелестіння листя, спів пташок, завивання вітру, стукіт крапель дощу, а також звуки молотів, поїздів, машин тощо. Найвідомішою роботою в даному стилі є «Електронна поема» Едгара Вареза, яка вперше прозвучала па відкритті Брюссельської всесвітньої виставки у 1958 р. і згодом стала її гімном.
 Конкретна музика різнобічно вплинула па формування великої кількості стилів електронної музики, однак найвизначніше її досягнення полягає в тому, що вона є «пращуром» академічної електронної музики. Зважаючи на складність роботи з обладнанням того часу, електронна музика не отримала в даний період широкого поширення. Однак у 90-х pp. відбулося повторне відродження електронної музики. Для її виконання використовували вже електромеханічні музичні інструменти, наприклад електрогітари, синтезатори й комп'ютери. Усі ці інструменти стали доступні не лише професійним студіям звукозапису, а й широкому загалу. Тому електронна музика, яка раніше розвивалася переважно композиторами академічного напряму, стала частиною поп-культури. В електронній музиці особливу роль відіграють темброві і фактурні барви, колористичні ефекти, які виникають завдяки експериментуванню з різними звучаннями.
Легендою музичної електроніки, піонером і лідером електронної музики вважається Карлхайнц Штокхаузен, автор понад трьохсот творів у цій галузі.

ПОРТРЕТ МИТЦЯ
7klas.files/image120.jpg
Карлхайнц Штокхаузен (1928— 2007) — німецький композитор, засновник музичної електроніки. Народився в селищі поблизу Кельна, в родині вчителя. У підлітковому віці залишився сиротою і заробляв на життя на фабриці, у військовому лазареті, охоронцем автостоянок тощо Долаючи життєві труднощі, завершив з відзнакою Вищу музичну школу в Кельні, навчався в Парижі у композитора О. Мессіана У різні роки очолював студію електронної музики, був звукорежисером, виступав як диригент і піаніст. Незвичні експерименти зі звуком, міксування відомих тембрів із «живою» електронікою часто не знаходили розуміння у сучасників і музику композитора за його життя різко критикували.
Окрім електронної музики Штокхаузен писав й інші твори. Зокрема, його грандіозну театралізовану композицію «Світло. Сім днів тижня», що складається з семи масштабних опер, виконували в італійському театрі «Ла Скала».

Я у світі музики: сприймаю, розумію
Карл Штокхаузен, цикл «Звук. 24 години дня. 13. Космічні пульси».
Які почуття викликає електронна музика? Чим вона вражає слухачів? Чому, на вашу думку, К. Штокхаузен назвав свою композицію «космічною»?
МУЗИЧНИЙ КАЛЕЙДОСКОП
7klas.files/image121.jpg
Російський інженер Лев Сергійович Термен передбачав появу сучасного синтезатора і звучання електронної музики. У 1920 р. він винайшов терменвокс — електромузичний інструмент, на якому звук витягується шляхом переміщення рук виконавця в електромагнітному полі поблизу металевої антени.
Терменвокс може звучати як скрипка, віолончель, флейта. Інструмент призначений для виконання будь-яких (класичних, естрадних, джазову») музичних творів, а також для створення різних звукових ефектів (спів птахів, свист та ін.). Застосовують його під час озвучування кінофільмів, в театральних постановках, циркових програмах Л. Тормен вважав, що самий вдалий твір для демонстрації можливостей терменвоксу — «Вокаліз» С. Рахманінова.

 06.05 Тема: Святкова музика
Завдання: Скласти короткий конспект на тему «Святкова музика», прослухати уривки



МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО В НАШОМУ ЖИТТІ
Тема СВЯТКОВА РОЗВАЖАЛЬНА МУЗИКА
 Музичні твори, призначені для відпочинку, свят і розваг, часто називають легкою музикою. Слово до застосовується до різноманітних явищ і напрямів музичного мистецтва. Така музика і справді легка для сприйняття. Розважальну музику ми чуємо найчастіше з естради, в цирку, по телебаченню або просто неба. До легкої музики належать естрадні пісні й танці, твори для вокально-інструментальних ансамблів (ВІЛ). Така музика покликана передусім розважити слухачів, створити їм гарний настрій.
Яку музику виконують під час свят у вашому краї? Які інструменти використовують ансамблі троїстих музик під час українських народних свят?
Легка музика, що звучала під час свят, розваг і народних, гулянь, завжди захоплювала людину, подавала святкового настрою, створювала особливу радісну атмосферу.

В. Одайник, Троїсті музики
На вашу думку, яку музику виконують зображені персонажі та, відповідно, створюють атмосферу? Назвіть інструменти, на яких грають музиканти
Зазвичай легку розважальну музику — пісенну чи танцювальну— виконують під акомпанемент естрадного оркестру або ансамблю. До естрадного оркестру поряд із інструментами, традиційними для симфонічного оркестру, належать саксофони, електрогітари, ударна установка, синтезатор.
Пригадайте, що таке естрада.

Естрадно-симфонічний оркестр Ж.-Ж. Жюстафре (Франція)
Програма естрадного концерту може поєднувати різноманітні виступи: музичні (спів, інструментальна п’єса), хореографічні (танцювальна мініатюра), літературно-театральні (художнє читання, гумористичні сценки, пантоміма), циркові (клоунада, жонглювання). Таким чином, синтетична і багатожанрова за своєю природою естрада тісно пов’язана з багатьма видами мистецтва.
Сьогодні естрада не обмежується концертними залами, вона знаходить шанувальників на стадіонах (зокрема па багатотисячних концертах «зірок»-виконавців), мільйони слухачів біля екранів телевізорів та у всесвітній мережі Інтернет. У той самий час естрадні виступи є невід’ємною частиною шоу-бізнесу. Слово «шоу» (з англ. «видовище») міцно ввійшло в наше життя: без шоу не можна уявити жодного визначного святкування. Чимало пісенних і танцювальних шоу сьогодні можна переглянути й по телебаченню. Зазвичай для створення телешоу застосовують найсучасніші технології у галузі звуку, освітлення, відеознімання тощо.
Шоу — захід розважального, постановочного характеру, який, як правило, відбувається перед публікою (реальною чи віртуальною).

Учасники співочого телешоу «Голос країни»
Корені розважальної і святкової музики сягають у далеке минуле. У давнину існувала традиція виконувати розважальну музику не лише на балах, а й у парках і садах просто неба. Такі твори писали до певних церемоній, урочистостей. Прикладом може слугувати сюїта «Музика для королівського феєрверку» Георга Фридриха Генделя, яка була створена у 1749 р. на замовлення короля Георга ІІ з приводу укладання мирової договору. Король бажав, щоб на святі, яке готувалося для знаті, дипломатів і високошанованих гостей, грала лише «військова музика». Проте композитор залучив до виконання струнну групу інструментів. Генеральну репетицію провели в лондонському парку без феєрверку, тому музику почули всі охочі, як виявилося — 12 тисяч людей. На самому ж святі сюїту виконували 100 музикантів у супроводі грандіозного феєрверку.
Сюїта складається з п’яти номерів. Відкриває її, звісно, увертюра. Друга частина — «Бурре», третя — «Світ», у якій виражається благословенний спокій світу, а IV — «Радість», де яскраві партії труб мали музично зобразити тріумф. Завершується твір Менуетом у мінорі й мажорі.

Я у світі музики: сприймаю, розумію
Георг Фридрих Гендель, сюїта «Музика для королівського феєрверку».
Яке загальне враження від музики? Які ефекти відтворює композитор? Чи доцільно використовувати цю музику під час сучасного відпочинку?

Феєрверк на Темзі
ПОРТРЕТ МИТЦЯ

Георг Фридрих Гендель (1685—1759) народився в німецькому місті Галле, але переважну частину життя провів в Англії, де посів місце композитора королівського двору.
Гендель з дитинства вчився грати на скрипці, клавесині, гобої та органі. Проте батько не підтримував його намірів стати професійним музикантом, навіть забороняв займатися музикою. У десять років Гендель спробував написати перший твір — тріо, а у сімнадцять уже працював органістом.
Автор серйозних опер, концертів, сонат і монументальних ораторій Ґ.-Ф. Гендель створював і популярну музику. Чи не першими зразками цього жанру стали «Королівський феєрверк» і «Музика на воді».



13.05. Тема: Святкова музика
Завдання: переглянути презинтацію та відео ролики







20.05.Тема: Розважальна музика


Мистецтво 9кл


 07.04Жушман і 21.04 Коцуба Тема : Фотомистецтво та реклама. Поширення мистецтва: музеї, галереї, бібліотеки

Завдання: Переглянути презентацію, написати короткий конспект 











05.05Жушман і 19.05 Коцуба
Тема : Мистецтво в діалозі культур
Завдання Переглянути презентацію, написати короткий конспект








Петропавлівський костел у Кам'янці-Подільському

    Кафедральний костел Святих апостолів Петра і Павла в Кам'янці-
Подільському - мабуть, найнезвичайніший серед усіх храмів Старого
міста. Це єдиний в Україні християнський храм, у композицію якого
включено характерний елемент мусульманської архітектури - мінарет,
увінчаний... скульптурою Богородиці.
    Звичайно, спочатку костел Петра і Павла не був таким. За свою 500-
річну історію він кілька разів добудовувався та змінювався. Це сьогодні
Петропавлівський костел у Кам'янці-Подільському являє собою тринефну
споруду, в оформленні якої задіяне кілька стильових рішень
(ренесансний, неоготичний і бароковий стилі).
    Першу споруду Петропавлівського костелу було побудовано ще в 70-х
роках XIV століття. За однією з версій його поява зумовлена тим, що в
1378 році в Кам'янці-Подільському було утворено Діоцез - єпархію
Римсько-католицької церкви. Центром Кам'янецької єпархії став
Петропавлівський Кафедральний собор. Спочатку будівля цього храму
була дерев'яною. Дослідники не можуть назвати дату, коли дерев'яний
Петропавлівський собор перебудували в кам'яний. Імовірно, це сталося
на рубежі XV-XVI століть, за правління єпископа Якова Бучацького. В
середині XVI століття в архітектурний ансамбль собору вписалися дві
каплиці, прибудовані з північної (каплиця Святого Причастя) і з південної
сторони (каплиця Втіхи Богородиці та Непорочного Зачаття). Крім цього,
у східній частині Петропавлівського костелу з'явився презбітерій (те ж
саме, що й престол у православному храмі).
    У 1672 році, в ході польсько-турецької війни за українські землі (1672-
1676 рр.), турки під командуванням султана Мехмеда IV захопили
Кам'янець-Подільський. Польща була змушена укласти з османами
перемир'я і віддати Поділлі. На довгі 27 років Кам'янець-Подільський
опинився під владою Османської імперії, а  Кам'янець-Подільську
фортецю  зайняв турецький гарнізон. Турки відбудували зруйновані
споруди, звели нові будівлі, а багато храмів, ні, не знищили -
перетворили на мечеті. Саме в цей час до Петропавлівського костелу був

прибудований мінарет, висота якого перевищує 36 метрів. Мабуть, собор
так сподобався туркам, що вони вирішили влаштувати тут головну міську
мечеть. У 1699 році згідно з умовами Карловицького договору Османська
імперія повернула Польщі Поділля та інші українські землі, з яких вивела
свої війська.
    Після встановлення в Кам'янці-Подільському польської влади
Петропавлівський костел знову став католицькою святинею. З середини
XVIII століття в храмі провели реконструкційні роботи, по завершенню
яких собор Петра і Павла оновився та змінився. В його архітектурний
стиль були внесені елементи бароко та неоготики. У храмі з'явився новий
вівтар, кафедра (трон) єпископа та сповідальня. Розпис
Петропавлівського собору здійснив у 1860 році італійський художник
Джованні Сампіні. Інтер'єр прикрасили вітражі на вікнах, дерев'яна різьба,
а також скульптурні композиції на релігійну тематику.
    Руйнувати мінарет поляки не стали, а використали його як постамент
для статуї Богородиці, встановленої навесні 1756 року. Висота
скульптури - близько 4, 5 метрів. Діва Марія зображена з розпростертими
руками, вона стоїть на півмісяці та земній кулі, навколо якої оповитий змій
з яблуком. Голова Пречистої Діви увінчана німбом із 12 зірок. Подібний
опис є в Одкровенні (Апокаліпсисі) Іоанна Богослова: «І з'явилась на небі
велика ознака: жінка, одягнена в сонце, а під ногами її місяць, а на голові
вінок із дванадцяти зірок». Католики в образі «жінка, одягненої в сонце»
вбачають Богородицю, на відміну від інших богословів, які трактують цей
образ як християнську церкву. Зображений на земній кулі змій з яблуком,
спокусник перших людей у раю, - добре відомий християнський мотив і не
вимагає пояснень.
    У 1781 році центральний вхід на територію Кам'янець-Подільського
кафедрального собору Святих Петра і Павла прикрасила тріумфальна
арка, виконана в стилі бароко. Вона декорована скульптурами янголів та
святого Яна Непомуцького, шанованого у католиків. Арка була
побудована не просто так. Як свідчить напис на латині, вибитий на її
фризі, в листопада 1781 року під цими воротами проїхав король Польщі
Станіслав II Август Понятовський. До приїзду монарха, звичайно,
готувалися заздалегідь, і на території Петропавлівського костелу
спорудили арку.
    У роки радянської влади багато храмів було закрито, перетворено на
склади або клуби. Петропавлівському костелу «пощастило» - з 1930 по
1990 роки він став музеєм. Тільки в 1991 році він повернувся до свого
споконвічного релігійного призначення. Після повторного освячення
Кафедральний костел Петра і Павла в Кам'янці-Подільському знову
відчинив двері парафіянам. Сьогодні це не тільки католицький храм, а й
одна з цікавих сторінок історії міста. Відвідання цієї  пам'ятки Кам'янця-
Подільського  залишить найяскравіші враження.


Музичне мистецтво 3кл

Тема: Музика мужніх людей  (06-04)


Тема:13.04 Тема: Марші Української землі

20.04 Тема: Парад маршів



27.04 Тема: Марш на театральній сцені




04.05 Тема: Карта Країни Маршів







                              11. 05.Тема:Музични кити від відкривають кордони


                                     

18.05 Тема:Де бували що вивчали